sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Statusuri Indiferenta

N`aveam planuri facute. Erau doar idei pierdute batting eyelashes. Ai spus k pleci in 10 minute. Eu iti spun ironic : " Du`te" 

 Daca vrei sa mai spui ceva
te rog spune batting eyelashes.
Si daca vrei sa pleci
acum pleaca pe bune ! happy
Stiu ca nu te mai am big grin.
Si nu imi pare bine.
Dar mai bine ma impac cu ideea
decat cu tine ! winking

Nu faci nimik...Ai impresia k te astept....dar defapt ma indepartez incet,incet... Te uiti atent...Ma privesti cu regret...Asupra mea nu vei mai avea niciun efect! :P

e`a fost nu va mai fi..!!! MaI bN Da`mI O pAlMa DeKt sA`Mi sPuI AsEMeNeA CuViNtE...pAlMa o sImNt....dAr tReCE...InSa cUvInTe vOr rAmaNe mErEu TiPArItE In mInTeA sI In sUfLeTuL MeU[:

Nu-Mi plaC fraiErii carE Nu sTiu Ce Sa faCa
SclavII cAre Se bAlbAie caNd au iN faTza O fAta VrEi Sa ne coMBinam, ah, Ce PRivire hOatza VinO mai apROape, pOate-Mi plaCe Ce-aM iN faTza

..poate k nu sunt la fel d frumoasa k si ea..
..poate nu shtiu sa fac ce fake ea..
..dar ce fak eu jtii Tu...
..ce fake ea jtie tot orasul 

Vii sau pleci...mi`e totuna...va fi altul in locul tau INTOTDEAUNA

Nu esti decat o marioneta…si-ti dai impresii….esti “vedeta”…ma faci sa rad…esti chiar penibil…dar tu te crezi “irezistibil”:))

Imi spui: "Gandeshti Bine" .....Ai fi shocat daca`i shti ce gandesc despre tine..;)

Vorbeste-ma p la spate,voi fi plina de bukrie..Critica ta imi hraneste orgoliul,invidia ta ma ajuta sa`mi indeplinesk visele…Ptr invidia ta traiesk;)

Hai ramai cu mine… Sau ramai cu bine… Poate asa-i mai bine… Daca nu-ti convine… nimeni nu te tine… Poti sa faci ce vrei de maine…:)

nu ajungi pana la mn nici q scara !esti prea greu de cap!laughing stiam ca steroizii afecteaza neuronii dar nici in halu asta ma...!

PotSi sa incerCi sa miSti muntSii din lOc...Pt. ea e prea tarziu sa mai cOnteze vreun` efOrt:P

░░ Prea Mult rau mi`ai facut ca saa` te mai pOt iertaa`:-j

Esti k un hObby,ca O plaCere d` tOp...DiferentSa eSte k ew te`am tSinut tOt aceSt timp p` primu` lOc:-j

De maine adiO itsi spuun` pOate vrei cevaa` mai bunn` ! AdiO,adiO, nu ma luaa` l mijtooo`>:)

Scoate`i pOza din portOfel si hainele din sifOnier...Lasa`l sa se duCa si nu mai cOntinua sa speri>:P

EA si acum se gandeste la EL...chiar daca stie ca nu a meritat niciodata.:(

Te crezi genial incerci sa ma privesti de sus.iti zic eu.esti doar un prost in plus!zic stop si o iau de la inceput…de tine m’am saturat.te crezi langa ea barbat?esti doar un kkt :))

[ DaR NiCi AzI Nu S`a InVeNtat Un BaIaT KaRe Sa MeRiTe ToT Ce am Eu De DaT ! ] 

Ai vrajeala proasta si e pacat; nu sunt genul de fata ce sare in bratele oricarui barbat; nu sunt o sfanta, dar nicio vagaboanda;,imi plac baieti care stiu cum sa se poarte cu o fata. >:)

Nu`mi ajungi prin inima nici daca-mi intrii prin vene :)

Si stie ca nu`mi face bine Dar orgoliu lui e mai presus decat iubire ! 

Sa nu te`ntorci plangand ca`ti f**t una.n`am sa te mai ling pe gat,dar tu mai poti sa`mi sugi p***a! 

Satula d` scarbe kre mint frum0s, nuu` ma judeca dup` aparentse, m` judeci p` mne sh nuu` t` uitsi la tne, nuu` snt perfecta sh nici nuu` vreauu` s` fiuu 

O sa suferi mai tarziu,tu ai ales..
O s-o astepti sa vina,nu va venii bineinteles! 

Ai vrea` sa mai fiebatting eyelashes ca inainTe`?batting eyelashessmugdC?thinking
sadCrezi` ca mai muLta`sad durere` te ajuta?smugsadbroken heart
love struckCrezi ca` daCa`love struck itsi spune,,te iubesC"love struck asta simte`??batting eyelashesbig hug
batting eyelasheslove struckCrezi ca` daCa itsi spune`love struckbatting eyelashesbig hug k uh ejti sinGura`..batting eyelasheslove struckday dreamingdevil
smugstraight faceNu mai sadpoate` fi aLta`???devillove struckcrying

Sa nu te minti ca o sa vorbesca vinu`, c`o sa te mint la fel si uite asa se duce timpu` . 


Sper sa iti fie dor de mine cand ma asculti,
Cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti ! 

O simt in inima, o am acolo, si ii port respect!Timpu' petrecut cu ea, in viitor n-o sa-l regret.

Mai tii tu minte unde ne`am sarutat prima oara? Mai tii tu minte zilele alea de primavara? Mai sti tu cum ne era impreuna? Mai simti tu oare caldura ce o simteam cand ma tineai de mana?………Nu co*e,acum e mai importanta ea! winking

SunT ZaMbETe FaLse..MiNcIuNi..Ji ToT Ce SpUi..SunT CuV` FaCuTe ScRum winking

niciodata n`ai stiut ce`am simtzit cu adev.,n`ai stiut ca te`am iubit fiind ca nu am vrut sa`ti zik,akum ca te`ai schmbat atat fi sigur ca nu vei stii niciodata!....si asta doar pt ca nu vei mai fi in inima meah.... 

[devil]..I`m not perfect ...
But I`m better than you..[devil]

iti amintesti??ploaia ne veghea saruturilelove struckday dreaming

Ai chef de "all inclusive date"? 

Te'am iubit prea mult ?
sau...
Poate prea putin ?! 

NU MAI incerca sa ma vrajesti...stii prea BINE nu`ti merge cu mine...fa`ma sa inteleg TOT ce gandesti....cand te uitzi in ochii mei si spui....."M`am indragostit de TINE" 

~```~Pot Sa`tzi Zambesc Dak Wrei...Dar Tu Sa Nu`tzi Faci Idei...Nu Eshti Un Printz Din Poweshti...Sigur Nu Shtii Sa Iubeshti!~`

Chiar daca unii Nu Ma Lasa Sa Traiesc, Privesc Inainte Si Ironic Le Zambesc

Vorbe goale fara efect ... [oh go on]
...sa te mai vreau?! [laughing]
m`am saturat sa te ashtept ... [rolling eyes]
de una singura ... [straight face]
...o sa ma simt PERFECT!!!... [love struck]


mai uita'te o data la mine
chiar crezi k 2 vorbe ma pot aduce langa tine?
am de unde alege,u nu esti unikt
pot gasi baieti k tn la fiekre m patrat.. 

[love struck] Va venit timpul` sa vorbim din nou [batting eyelashes] ...Eo o sa rad de multe.. [tongue] Iar` tie o sa`ti para raw [winking

As vrea sa fiu cu tine, sa stau cu tine, sa merg cu tine, sa ma plimb cu tine ,dar nu se poate scumpul meu caci eu ma fac de rusine cu tine, ok? 

Nu te enerva baiatu` meu...k nu`i nimik de kapu` tau..nu vezi kt ai dekazut ......m`ai lasat pa mn pt ya...n`am sa te iert in viatsa mea 

Sa itSi dai seama k`ar lipsi ceva,AtunCi knd 0 sa vezi k nu mai sunt`n preajma ta

Ramai asa cum eSti ac0l0`n lumea ta!...Nu vrei sa schimbi nimic,dar atunCi nu ma sChimba..

P0tSi` sa apartSii` oriQui`, nu`i trba mea ...Stiu k 0 sa`tSi gaseSti p` altCineva 

Sper sa`tSi fie d0r d` mne knd ma ascultSi...Knd t` gandeSti la n0i sa nu p0tSi sa ma uitSi

TSi`a venit taxiu` dute p` drumu` taW ...K tzie nu tSie bne dekt,knd mi`e mie raw 

IgnOra`l desi te atrage ! respinge`l desi e singuru` care te face sa simti iubirea ! iubeste`l desi nu e al tau !

oare chiar nu exista vreun baiat care sa fie in stare sa iubeasca o fata? thinking


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu